Saturday, January 9, 2010

Perjalanan masih panjang..

Hari-hari yang berlalu umpama mimpi...Tanpa disedari sudah lima tahun aku meninggalkan bangku sekolah...Waktu yg cukup panjang dan jalan-jalan berliku telah menghantarkan aku menjadi seorang mahasiswa. Cuti semester yang baru bermula semalam membuat aku tak keruan.Tak banyak yang dapat aku lakukan di luar sana lantaran hujan turun tanpa henti. Musim hujan sudah bermula.

Untuk mengisi masa yang terluang ini maka hadirlah aku kembali mengupdate blog..Kesempatan yang jarang-jarang aku dapat pada waktu kuliah. Memandangkan aku secara sukarela telah menceburkan diri dalam dunia bloging, jadi terpaksalah aku mengisi masa di post ini.

Aku mempunyai sisa waktu kurang lebih dua tahun untuk menamatkan pengajian dan selanjutnya bergelar seorang dokter...Insyallah..Dengan izinMu jua Ya Allah.. Dua tahun bukan waktu yang lama...Tapi apa yang ada dihadapanku adalah sebuah perjalanan yang masih panjang....

No comments:

Post a Comment